Alla inlägg den 15 april 2016

Av Eva Svensson - 15 april 2016 08:51


 


Idag på min lediga dag hade jag planerat att gå med stavar (som jag inte gått med på långa evigheter!) men det blir en dag med återhämtning istället.

Jag känner mig så trött i kroppen. Vilket inte kanske är så konstigt då jag går mycket på jobbet (snittar 5-6 km), samt de dagar jag är ledig går jag promenad på en sisådär 7-8 km.


Promenader gör att jag mår så grymt bra, vilket i sin tur gör

att jag inte kan hålla mig ifrån det    

Det blir några kilometer per vecka   


Nä, idag blir det soffhäng (och tvätta och städa) innan Lars och jag ska på möte. Samt dricka en kopp kaffe, eller två, hos ett par goda vänner som vi inte träffat på länge..       

Sedan jag började jobba (100%) lägger jag fokus på hemmet istället för att umgås med vänner. Inte ens min egen mamma som jag tidigare pratade med och träffade i stort sett varje dag gör jag inte det längre.. Orken.
Men ni finns i mina tankar! Alltid.   


Puss och kram på Er alla!


Presentation

Något du undrar över?

1 besvarad fråga

Lämna gärna ett ord :)

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Välj ditt språk


Ovido - Quiz & Flashcards