Alla inlägg under juni 2017

Av Eva Svensson - 1 juni 2017 10:08

Då har en tid förflutit sedan jag skrev sist. Vilket var lite drygt ett par månader sedan.

Men jag känner att nu när jag jobbar heltid så finns inte mycket tid över.

Jag minns tiden när jag var hemmafru då hade jag tid för reflektion, tankar och funderingar, och med det bloggade jag mycket. Nu för tiden hinner jag inte mycket.

Jag trivs med mitt arbete. Stortrivs snarare! Att jobba inom hemvården är nog det roligaste jag vet.

Men ändå har jag verkligen stortrivts där jag har varit tidigare! Det kan verkligen ingen annan komma och säga något om.

Men nu känns det så skönt att vara "tillbaka på brottsplatsen"   . Och den obeskrivliga känslan, att jag har "landat" i min yrkesroll. Plusset är ju att jag har en tillsvidareanställning   


Nu har drygt tre månader gått sedan jag skrev på min tillsvidareanställning. Tre månader?! Galet. Var har tiden tagit vägen?

Nu har jag bara 11 arbetspass kvar innan jag går på fyra veckors semester. Det ska bli så skönt! Men framförallt välbehövligt.

Nu känner jag mig enbart trött, slut och seg i kroppen. Jag har inte mycket energi till övers nu..

Först jobbar jag 100% plus att jag har ett hem att sköta om också. Det är klart att det känns på i kroppen..   


Nä, nu ska jag ta en dusch innnan jag beger mig iväg på ett kvällspass.

Jag önskar er en riktigt bra torsdag!   


Presentation

Något du undrar över?

1 besvarad fråga

Lämna gärna ett ord :)

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Välj ditt språk


Ovido - Quiz & Flashcards