Alla inlägg under januari 2018

Av Eva Svensson - 21 januari 2018 18:31

Ett bra tag nu har jag känt mig nere,  trots tillskott av D-vitamin och åtskilliga promenader. Utan resultat. 

Men jag tror att det handlar om det ekonomiska. 

Lars har ju varit utan jobb sedan i mars - april någongång. 

Och nu i december fick Lars ut bara ett fåtal kronor i ersättning. Det är nog det som har varit det utlösande i mitt mående.. Minnet har sviktat (ord har varit totalt utraderat),  noll energi, etc. 

Men nu, sedan igår, har det vänt!  Jag är på topp och har energi till tusen!  Det känns galet bra. Jag skämtar och pladdrar på. Den känslan att vara på topp igen den är så skön! 


Om en vecka börjar Lars en utbildning (anläggningsmaskinförare) och ska då pendla 25 mil om dagen,  till Frösön. Det blir långa dagar, men det är inte ens ett halvår det handlar om. 

Nä, nu ska jag kika på tv'n med Lars. 


Kram på dig! 


Av Eva Svensson - 21 januari 2018 16:30

Men se där, ja!  Nu kommer jag åter in på bloggen. Min dator kraschade i höstas och många viktiga lösenord var på den.. Men som sagt, nu är jag inne på bloggen igen   

Nytt inlägg kommer inom sinom tid. 

Kram på Er! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Något du undrar över?

1 besvarad fråga

Lämna gärna ett ord :)

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Välj ditt språk


Ovido - Quiz & Flashcards